Підготовка велосипеда до використання у міжсезоння.

Багато людей, з настанням холодів, перестають використовувати велосипед. Але є люди, які вірні двоколісному весь рік. Ми вам дамо рекомендації про підготовку і використання велосипеда у міжсезоння.

Перед основною частиною відразу скажемо – в міжсезоння і взимку вузли велосипеда зношуються швидше, навіть при найкращій підготовці. Основне правильно – чим дорожче велосипед, тим дорожче його обслуговування і заміна запчастин. І якщо у вас дорогий велосипед, і ви маєте можливість купити і зберігати ще один велосипед, то купіть бюджетний велосипед для зими.

Якщо ви катаєте цілий рік, але тільки по сухому(а зими у нас часто сухі), то можна використовувати будь-який велосипед, але при великому мінусі (-5 і нижче) не рекомендовано використовувати повітряно-масляні вилки і амортизатори. Вони будуть мати прискорений знос.

Якщо роздивитись нашу зиму в середньому(суха погода змінюється дощем, сніг, який може швидко танути, слякоть, спеціальні сумуші на дорогах від ожеледі), то велосипед з амортизаторами використовувати не варто.

Підготовка вузлів.

Ми рекомендуємо втулки, рульові, каретку обслужити з використанням густого waterproof мастила. Таке мастило захистить підшипники(конуса,чашки,шари) від потрапляння води та бруду та підвищеного зносу вузлів. З мінусів – таке мастило густіє при низькій температурі, але це краще ніж передчасний знос.

Тросики та рубашки.

Важливо, щоб вода та бруд по тросику не потрапляла у рубашку, інакше перемикання працювати не буде, і гальма механічні можуть відмовити. Якщо проводка на рамі зовнішня, то можно використати спеціальні ковпачки з зовнішніми пильниками.

Або надіти на такі колпачки термоусадку.

Такі методи максимально вбережуть троси і рубашки взимку.

При використані безкамериних колес, варто перевірити діапазон температур при якому працює ваш герметик.

Гальма.

Їх бажано мити кожен день і раз в тиждень перевіряти стан колодок.

Трансмісія.

Вона схильна до найбільшому зносу, особливо ланцюг. Ситуацію рятую варіння у парафіновій суміші, але якщо на ланцюг потрапило багато бруду, то потрібно мити і варити знову. Якщо використовувати рідкі мастила, то бажано для вологої погоди, які не будуть вимиватись водою. Але будьте готові до завжди брудної трансмісії.

Рекомендуємо використовувати крила, це зробить вас максимально чистими і сухими.