Прокол камери - шляхи позбавлення від проблеми

В порядку профілактики можна встановити на колеса велосипеда безкамерні шини і тоді нема чому буде проколюватися. Але маркетинговий досвід показав, що поширення таких шин не стало переважаючим трендом - виробництво камер для велосипедних коліс позицій не здає.

Можливо, це пов'язано з тим, що серйозне пошкодження безкамерної шини призводить до дорогої в фінансовому плані заміни її на нову, тоді як ремонт проколеної камери швидкий і дешевий, і навіть може проводитися не один раз, перш ніж виникне необхідність покупки нового виробу.

Але все ж, що робити, коли камера прокололася (прорвалася, прорізалася)? Якщо отвір, який утворився в результаті пориву або порізу можна порівняти за величиною зі стандартною латкою, яка входить до складу звичайного ремонтного комплекту, то він може заклеюватись так само, як і рутинний прокол цвяшком, гострим камінцем, скельця тощо.

Є радикальні способи позбавлення від пошкодження камери, такий, наприклад, як вулканізація, коли в результаті спеціального зварювання гумова латка стає частиною камерного моноліту. Це вимагає спеціального устаткування, відповідно, витрат на послуги шиномонтажу. Жителі Дніпра можуть звернутися в професійну майстерню магазину Black Bike - тут завжди допоможуть.

У ремкомплекті можуть бути латки з уже наявним клеющим шаром, ізольованим на час до його застосування - це ідеальний варіант для тих, хто перебуває в дорозі і не має зайвого часу. У всіх інших випадках застосовуються звичайні латки, що закривають прокол за допомогою клею.

Яким клеєм найкраще заклеїти камеру велосипеда?

Питання важливе, так як різновидів таких клеїв багато, а зупинитися потрібно на якомусь одному. Істотним критерієм вибору може послужити час, який потрібно витратити, щоб отримати шуканий і якісний результат.

За цим критерієм всі клеї, які можна використовувати для того, щоб заклеїти велосипедну камеру, умовно поділяються на:

  • довго сохнуть - приклеювання латки до місця проколу триває добу, причому процес відбувається під тиском, яке, разом з тривалим часом, можна організувати в гаражі або будинку, коли відсутній поспіх;

  • півдобові, у яких процес клеєння затягується максимум на 12 годин (в мінімумі - години 4-5) - ці можна використовувати і в дорозі, яка передбачає наявність досить тривалих привалів, і / або при наявності запасного колеса, що у випадку з велосипедом буває нечасто;

  • швидкодіючі, висихання / склеювання яких триває не більше півгодини - вони поширені серед велосипедистів ширше всіх інших клеючих засобів та часто є складовою частини велоаптечки;

  • миттєві, коли склеювання відбувається за секунди - теж популярні, але вимагають дуже точних дій з боку того, хто ставить латку на камеру, так як недолив або перелив клею, недостатнє або не саме точне по площі стиснення можуть привести до того, що латка довго не прослужить.

 

Кожен власник байка вибирає найбільш прийнятний для себе варіант.

 

Інші критерії вибору клею

Таким критерієм є, безумовно, ціна упаковки (туби) з клеєм і її співвідношення з його витратою на одну латку. Як правило, миттєвий клей, що дає велосипедисту незаперечну перевагу по частині швидкості ремонту, в грошовому вираженні обійдеться йому дорожче. Однак з урахуванням відносної дешевизни клеящих засобів, багато власників велосипедів великого значення цьому не надають.

Професіонали з інтернет-магазину Black Bike допоможуть розібратися у всіх нюансах ремонту велосипедних камер і інших частин велотранспорту, а також запропонують нові камери, якщо термін служби наявних уже закінчився.