Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Добавьте товары в желания
0
Мій кошик

Великий вибір педалей для велосипедистів

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Педалі - один з ключових компонентів без яких навряд чи вийде зробити рух. При їх виборі новачки рідко звертають на них особливу увагу, а дарма. Насправді вони теж бувають різні і від типу педалей залежить комфорт при катанні. Принципово педалі діляться на два типи: контактні і топталки. Топталки - це ті класичні які йдуть в базі переважній кулькості велосипедів і ті які ми всі звикли бачити. При їх виборі варто звертати увагу на їх розмір і призначення. З маленькою площаткою - підійдуть для прогулянкового катання, коли тиск на педаль невеликий. З великою платформою - будуть більш комфортними, а наявність на них шипів підійдуть для активного катання. Шипи можуть бути знімними і ні. Перевага знімних в тому, що при їх зносі вони можуть бути легко замінені на нові. А ось контактні педалі заслуговують особливу увагу і неоднозначність думок навіть у досвідчених велосипедистів. Перші контактні педалі, які пішли в маси, були зроблені італійським вело спортсменом Cino Cinelli в 1971 році. Педалі дали можливість велосипедистам стати ефективніше і збільшити свою продуктивність. Все б добре, але педалі мали один великий недолік - вони застібалися і відстьобувались тільки за допомогою рук. Тобто була відсутня можливість швидкого вистьобування, що звичайно ж негативно позначилося на безпеці. Але вже в 1984-му році компанія Look, яка вже мала успішний досвід з механізмами пристібання на лижах, випустила педалі які були позбавлені недоліку педалей Cinelli і могли застібатися і відстьобуватись без допомоги рук і причому швидко. За великим рахунком вони вже були схожими на «контакти» які ми звикли бачити. Саме контактні педалі дозволяють не тільки тиснути на педаль при їзді, але ще й тягнути її вгору. Що є величезним плюсом до ефективності педалювання, до можливості краще відчувати і керувати велосипедом, а також до здоров'я суглобів ніг. І напевно останнім стає найважливішим при переході з топталок на контактні. У «контактах» ноги знаходяться в одному фіксованому положенні, паралельно одина до одної. Тому суглоби працюють в правильних положеннях. Але якщо ви побоюєтеся такого типу педалей є більш ранній винахід фіксації ніг на педалях - це тукліпси. Спеціальний ремінець або конструкція на топталки яка тримає ноги й дає можливість тягнути педаль вгору. Контакти в свою чергу діляться на два типи: шосе і МТВ. Відмінність буде в формі і конструкції фіксації, вазі і формі (у шосейних вона буде аеродинамічною). Педалі можуть бути і з насипними підшипниками, і з промисловими. З другими - обертання будуть більш плавними і легкими, що буде відповідним для активного катання.

Вгору