Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Ротор на велосипед

Сортування:
за популярністю сначала дешевле за назвою

Дискові гальма на велосипеді - надійність і ефективність

Сучасні велосипеди оснащуються різними типами гальм: найбільш часто використовуються ободниє і дискові, на деяких моделях велосипедів використовується гібридна гальмівна система, коли на передньому і задньому колесі стоять гальма різних видів. Дискові гальма набувають все більшої популярності, їх конструкція передбачає наявність гальмівного диска (ротора), який встановлений на колісній втулці, а також супорта (гальмівний машинки, калипера), фіксується на вилці або рамі, і троса або гідравлічної трубки, що з'єднують калипер з рукояткою.

Гальмівні колодки в процесі гальмування притискаються до ротора за допомогою поршнів. Перевагами дискових гальм можна назвати більш ефективне гальмування, можливість контролю гальмівного зусилля, захист обода, можливість експлуатації в різних погодних умовах, тривалий термін служби, можливість використовувати на велосипедах з широкими покришками. До недоліків відносять більш високу вартість і більшу вагу.

Велосипедний ротор

Ротор дискового гальма є одним з найбільш важливих його елементів, він являє собою круглу металеву перфоровану пластину, яка кріпиться на втулку велосипеда. Зазвичай дана деталь служить досить довго, але при сильному зносі потрібно її заміна. Виробники рекомендують замінювати гальмівний диск, якщо його товщина стає менше 1,5 мм. На його знос впливають матеріал колодок, вага велосипеда, якість дорожнього покриття, стиль катання.

Експлуатувати байк із зношеним ротором не рекомендується, так як це знижує безпеку пересування, при екстреному гальмуванні занадто зношена деталь може просто зруйнуватися. Причиною заміни ротора може стати не тільки його знос, але також бажання поліпшити характеристики гальм велосипеда.

Ротори розрізняються по діаметру, матеріалом виготовлення, способу кріплення.

  • Діаметр диска найчастіше становить від 140 до 203 мм: чим екстремальні стиль катання, тим більший диск рекомендується використовувати. Невеликі гальмівні диски стійкі до деформації, великі забезпечують високу гальмівну потужність. Роторами діаметром 160 -180 мм оснащується більшість велосипедів, такі деталі забезпечують оптимальне поєднання витримується навантаження і гальмівної потужності. При заміні ротора на деталь іншого розміру може знадобитися спеціальний адаптер.
  • Ротор може кріпиться за допомогою болтів або шліцьового з'єднання.
  • Розрізняються дані елементи і за матеріалом виготовлення, вони можуть бути виготовлені з різних марок сталі. Компанія Shimano випускає також диски, які мають більш високу здатність до охолодження, які виготовляються з алюмінію, розташованого між сталевими накладками, завдяки чому навіть при інтенсивному гальмуванні пристрій не перегрівається.

При виборі ротора на велосипед враховують не тільки розмір і тип кріплення, важливе значення має також ціна деталі і її виробник. В Україні та інших країнах користуються популярністю гальмівні диски та інші елементи гальмівної системи виробництва японської компанії Shimano і швейцарського бренду SwissStop.

Де купити гальмівний вело-ротор хорошої якості?

Купити гальмівний ротор і інші елементи дискових гальм на велосипед по найбільш прийнятною ціною можна в інтернет-магазині компанії Black Bike: наш веломагазин і веломайстерня знаходяться в місті Дніпро, але при цьому відправка велосипедів і велозапчастей здійснюється по всій Україні. У каталозі магазина представлений широкий вибір запчастин від відомих виробників, всі деталі мають гарантію якості. Зробити замовлення можна онлайн або по телефону, а при необхідності можна проконсультуватися з фахівцями нашого магазину з питань вибору запчастин, їх якості і технічних характеристик.

Вгору