Закріпити кермо велосипеда - фініш проміжний або остаточний?

Питання це не риторичне. Вирішується воно кожним велосипедистом самостійно, в залежності від власного розуміння проміжного або завершального моменту в експлуатації велосипеда.

В цілому ж, неможливо розглядати процедуру, в результаті якої на велосипеді закріплюється кермо, у відриві від загального процесу установки і регулювання велосипедного рульового управління, яке хоч і простіше автомобільного, але теж не прощає непрофесіоналізму.

Це не тільки до керма відноситься - воно, за своїм розташуванням, повинно обов'язково гармоніювати, наприклад, з сідлом велосипеда, інакше це може бути чревате проблемами зі здоров'ям велосипедиста, витратами його енергії під час їзди, її комфортністю, коли хороший фізичний стан людини неминуче призводить і до душевного комфорту.

Неправильно (невдало або неякісно) закріплене кермо може бути, нехай навіть частково, причиною аварії, в результаті якої ушкодження можуть очікувати як велосипедиста, так і сам транспортний засіб.

Незважаючи на самостійність кожного з прийнятих рішень щодо регулювання і закріплення велосипедного керма, існують загальні принципи та правила, вироблені в ході багаторічної практики експлуатації людьми велосипедів всіляких конструкцій. Ними не варто нехтувати, щоб не опинитися в полоні вищеназваних проблем.

Повертаючись до питання, сформульованого на самому початку, правильним буде сказати, що закріпити кермо велосипеда - це значить завершити певний етап в експлуатації всього транспортного засобу. Якщо ж цей етап виявиться останнім для «життя» самого велосипеда, то і момент останнього закріплення рульового пристрою можна вважати остаточним фінішем.

Загальні принципи закріплення велосипедного керма

Якщо господар велосипеда проживає в Дніпрі і не хоче або не може з якихось причин сам возитися з регулюванням і закріпленням керма, йому достатньо звернутися в професійну майстерню магазину Black Bike, необхідна інформація про яку є на нашому сайті.

Але перш ніж самому перетворити кермо в жорстку, що не виляє від будь-якого небажаного впливу конструкцію, потрібно визначитися з його оптимальним положенням, де будуть, зокрема, враховані:

  • висота, що залежить не тільки від росту людини, а й від типу велосипеда, так як вона повинна бути різною для шосейного, гірського або звичайного міського велотранспорту;
  • наявність біля керма, регулювання та закріплення якого належить провести, різьблення і, відповідно, гайки, що фіксує в місці, де виніс керма з'єднується з рамою або ж працювати доведеться з його безрізьбовою версією, де для фіксації керма в потрібному положенні застосовуються префіксальні кільця, а остаточна крапка ставиться затягуванням центрального болта, а також двох шестигранників.

Загальним місцем є правило про те, що для затягування болтів і гайок в процесі закріплення велосипедного керма не повинні додаватися надмірні зусилля - утворення внаслідок цієї тріщини в кожній із частин велосипедної конструкції поставить під загрозу цілісність всього велосипеда.

Тут у багатьох людей спрацьовує так зване почуття правильного затягування гайок (болтів). У разі ж залишившихся сумнівів затяжку можна трохи послабити або посилити.

Більш об'єктивним виходом із ситуації такий невпевненості може бути застосування динамометричного ключа.

Закріплення керма: послуги магазину і веломастерні Black Bike

По-перше, ми продаємо фірмові велосипеди, регулювання та закріплення деталей яких здійснюється швидко і просто.

По-друге, від нас покупець завжди отримає професійну консультацію.

Про нашу майстерню сказано вище.

З урахуванням цього, власні зусилля того, хто купить у нас велосипед, приведуть його до безперечного успіху.