Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Гідравлічні гальма

Сортування:
за популярністю сначала дешевле за назвою

Типи велосипедних гальм

Сучасні велосипеди можуть легко розвивати таку швидкість, з якою пересувалися перші автомобілі. У зв'язку з цим виникла необхідність подбати про безпеку як велосипедиста, так і інших учасників дорожнього руху. Для зниження швидкості до повної зупинки на велосипеди почали встановлювати гальма.

Сьогодні на велосипедах можна зустріти три основні типи гальм. Перший тип - роллерниє. Такі гальма встановлюються на велосипедах з однією передачею. Усередині колісної втулки знаходиться гальмівний барабан, стінки якого при розширенні стикаються з внутрішньою поверхнею втулки. Відбувається це тоді, коли педалі обертаються у зворотний бік. Оскільки гальмівний механізм знаходиться всередині втулки, він надійно захищений від вологи і пилу. Недоліком роллерних моделей є те, що вони забезпечують зупинку тільки заднього колеса. На затяжних спусках від частого гальмування втулка і барабан можуть перегріватися, що є причиною виходу механізму з ладу.

Найпоширенішим є ободной велосипедний гальмо. Зупинка колеса здійснюється шляхом контакту обода з гальмівними колодками. Такий механізм використовується як для передніх, так і задніх коліс. При попаданні вологи і бруду на поверхню обода ефективність гальмування значно знижується. Також на якість гальмування впливає порушення геометрії колеса.

Сучасний велосипед комплектується дисковими гальмами. Дисковий механізм був запозичений у автомобілів і мотоциклів. Ціна їх буде трохи вище, ніж у попередніх типів.

Елементи дискових гальм і їх призначення

Дискові гальма відрізняються високою ефективністю і надійністю. Основними їх елементами є:

  • диск, або ротор - кріпиться безпосередньо до колісної втулки. Від діаметра диска залежить якість гальмування. Найчастіше зустрічаються ротори розміром 140, 160. 180, 185, 203 і 220 мм;
  • калипер - являє собою цілісний корпус, всередині якого знаходяться колодки і поршні. Каліпер кріпиться до рами або вилці велосипеда;
  • гальмівні колодки - пластини з металевим або органічним покриттям, призначені для контакту з ротором;
  • магістраль - служить для передачі зусиль від рукоятки на калипер. Залежно від конструкції всього механізму, це може бути гидролінія або металевий трос;
  • ручка - кріпиться на кермі і передбачена для приведення гальмівного механізму в дію.

Дискові велотормоза підрозділяються на механічні і гідравлічні. У першому випадку механізм приводиться в дію за допомогою металевого троса, який міститься в спеціальний чохол. У другому - рідини, що циркулює по гідролінії. Також в механічних і гідравлічних гальмах відрізняється пристрій калипера. У гідравлічних гальмівна машинка має поршень, який розміщується всередині. Завдяки створюваному рукояткою великому тиску в гідравлічній системі поршень притискає колодку до ротора гальма.

Гідравлічна гальмівна система (гідравлічний механізм) визнана найефективнішою з тих, які встановлюються сьогодні на велосипедах. Гідравліка на велосипеді має і свої недоліки - стоять такі гальма недешево, а відремонтувати їх самостійно буде важко.

Де купити дискові гідравлічні велосипедні гальма, а також інші вело-запчастини?

Купити гідравлічні дискові гальма для велосипеда (комплект або кожен елемент окремо) за прийнятною ціною в Україні пропонує компанія Black Bike. Крім запчастин на великий і аксесуарів, в інтернет-магазині компанії запропонований широкий асортимент товарів для туризму та активного відпочинку. Компанія також надає послуги, пов'язані з ремонтом і технічним обслуговуванням велосипедів.

Вгору