Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія американської компанії Oakley Grip почалася в 1975 році. В цей рік її засновник, Джим Дженнард винайшов нову гумову суміш - анобтаніум.
Бюджет нової компанії становив лише 300 доларів, і Дженнардо використовував ці гроші для створення рукояток для керма кросових мотоциклів.
Новинку автор зробив у власному гаражі, а продавати товар довелося з кузова свого автомобіля.
Новаторство полягало в тому, що раніше всі ручки на мотоциклах і велосипедах робилися із пластику. Джим же запропонував власне рішення - з анобтаніума.
Водії оцінили новинку - рука в рукавичці дуже сильно ковзала на ручці з пластику, особливо у вологу погоду. Каучук же дозволяв тримати кермо міцно, воно не вислизало з долоні.
«Рукоятка Oakley Grip» - так Джим Дженнард почав називати свій винахід, в честь свого улюбленця, собаки по кличці Оуклі Енн.
Через 5 років, в 1980 році автор каучукових ручок випустив свій новий товар на ринок - захисні окуляри для мотокросу O-Frame.
Це були перші окуляри в своєму роді: O-образна оправа привернула райдерів широким кутом огляду, а логотип Oakley на ремінці виявився дуже вдалим маркетинговим ходом.
У 1984 автор винаходу зірвав джекпот - Грег Лемонд виграв Тур де Франс.
Раніше велогонщики надавали перевагу окулярам-авіаторам. Однак, під час свого переможного заїзду спортсмен скористався спортивними окулярами Oakley Eyeshade, і це принесло Дженнардо світову славу.
Незабаром Oakley почав роздавати свої окуляри кращим представникам різних видів спорту: ковзанярі, тенісисти, бейсболісти. Легендарний Майкл Джордан навіть згодом увійшов до ради директорів компанії.
У 2007 році Джим Дженнард продав роботу свого життя за 2,1 мільярда доларів всесвітньо відомій італійській компанії Luxottica, яка є найбільшим в світі виробником і продавцем окулярів.
Ключовою подією, яка значно зміцнила репутацію Oakley, стало надання допомоги чилійським шахтрем. Це сталося в серпні 2010 року в шахті Сан-Хосе. Обвал породи замурував робочих на 69 днів під землею. Через таке довге перебування в темряві, очі шахтарів не можна було піддавати впливу яскравого світла. Завдяки пропозиції чилійського журналіста, звернутися до компанії Oakley, 35 врятованих людей отримали по парі окулярів зі спеціальним покриттям Oakley Radar і логотипом бренду на дужці. Експерти оцінюють масштаб даної рекламної кампанії в 6300 доларів, а наданий рекламний час в перерахунку на грошовий еквівалент - 41 мільйон доларів.
Сьогодні бренд Oakley забезпечує своїми окулярами правоохоронні органи США, а також спонсорує членів американської олімпійської збірної - він один з найбільших виробників сонцезахисних і спортивних окулярів в світі.
Технології Oakley
Технології Oakley розробляються за участю спортсменів, а багато випробувань проводяться в екстремальних умовах. Для перевірки лінз на ударостійкість і стійкість до зношування, на високій швидкості в окуляри стріляють металевою кулькою, а після цього сталевим загостреним списом вагою 0,5 кг. У разі, якщо лінза не проходить цю перевірку і розбивається, сколюється або злітає, її відправляють на доопрацювання.
Абсолютно всі сферичні лінзи, що випускаються Oakley коректні, чисті і гнучкі. Вони створені з фірмового запатентованого полімеру Plutonite, виготовленого на основі вуглепластика. Цей же матеріал повністю блокує вплив ультрафіолету.
У той час, як безліч виробників домагаються поляризації, використовуючи кілька шарів і фільтр-плівку, Oakley створює ідеально чисті поляризовані лінзи, впроваджуючи поляризатор на молекулярному рівні в полімер.
Технологія High Definition Optics забезпечує зображення без спотворення, дозволяючи зняти напругу з очей.
Покриття Iridium (шар з розпечених оксидів металу) дозволяє виготовити лінзи під будь-які погодні умови. Зміна ступеня насиченості і складу даного шару регулюють проникнення світла крізь лінзу.
Технологія Switchlock дає можливість замінити лінзу, не розбираючи оправу.