Якщо ви не плануєте їздити у холодну пору року або не плануєте використовувати якийсь із ваших велосипедів у цей період, то він буде зберігатись у певному місці протягом 3-5 місяців. Для того, щоб після зберігання ви змогли без проблемно використовувати велосипед, його слід підготувати для зберігання.

Якщо ви зберігаєте велосипед у теплому і сухому місці, то ідеально перед зберіганням зробити повне ТО всього велосипеда з урахування тепличних умов зберігання і використання при теплих і сухих погодних умов

Якщо умови зберігання не ідеальні – наприклад балкон, сарай, або гараж, де прохолодно і може бути присутня волога, то при обслуговуванні слід додатково приділити увагу компонентам, які можуть покритись іржею – підшипники, ланцюги, передні і задні зірки, болтові з’єднання. Також ми рекомендуємо в такому випадку зберігати велосипед у чохлі, який мінімізує потрапляння вологи.

В холодних та вологих приміщеннях і тимпаче на відкритому повітрі, або у приміщеннях з доступом повітря з вулиці зберігати велосипед не варто! Також не варто зберігати велосипед у приміщеннях з перепадом температур – наприклад у металевому боксі чи гаражі.

В першу чергу потрібно зняти всі електронні аксесуари (ліхтарі, мигалки, велокомпьютери) і зберігати їх окремо. Якщо на велосипеді стоїть динамовтулка, то таке колесо варто зберігати у теплому і сухому місці окремо від велосипеда, якщо немає можливості в таких умовах зберігати весь велосипед.

Обов’язково зробити повне або базове ТО вилці і амортизатору. Всі ключові вузли посадити на спеціальну пасту(ми використовуємо Muc-Off copper compound та Shimano anti seize). До таких вузлів відносяться: каретки і шатуни будь якого типу, осі колес (всі 12 і 15 мм осі), підсиділ, локрінги кассет (особливо для XD).

Важливо зробити ТО втулкам, щоб оцінити знос і не допустити додатковий знос при зберіганні.

Якщо у вас колеса безкамерні, то обов’язково злити герметик і вимити від нього покришки, інакше буде таке.

 

Щоб цього уникнути, старий герметик треба вимити і на період зберігання встановити велосипед на камери.

Обов’язково змастити ланцюг або зварити його у парафіновій суміші.

Механізми з пружинами (задній і передній перемикачі, механічні дискові гальма, та гальма типу V-Brake) треба залишити у стані з мінімальним натягом пружин (це маленькі зірки спереду та ззаду для  перемикачів, максимально розслабити трос або від’єднати його від механічного дискового гальма, роз’єднати V-Brake).

Гідравлічні гальма. Почистити та перепрокачати. Якщо гальма на DOT і зберігання у вологих умовах, то після зберігання перевірити, як працюють гальма.

Гумові деталі велосипеда (покришки, пильники вилок і амортизаторів) бажано обробити силіконовим спрієм, але перед використання весною дуже бажано помити велосипед.

Колеса мають буду накачані у діапазоні 1-2 АТМ і хоча б раз на місяць перевіряти тиск. Колеса можна додатково пакувати у спеціальні чохли.

Весною контрольно перевірити всі вузли, якість перемикання та гальмування і можно катати.

Для зручного зберігання велосипеду існують багато різновидів напільних і настінних кріплень і навіть кріплення на стелю.

Підготуй свій велосипед до зимового зберігання разом з майстрами веломастерні Black Bike.

Ми приймаємо будь-які велосипеди на зимову консервацію за попереднім записом по телефону.