Гальма придумали не боягузи

На будь-якому транспорті, в тому числі на велосипеді, найважливішою частиною є гальмівна система. Навіть якщо ваш «залізний кінь» брикає або не бажає зовсім їхати, вже краще так, ніж нашкодити власному здоров'ю або спровокувати ДТП.

І перш ніж почати розбирати особливості установки нових запчастин, розглянемо їх основні різновиди.

Отже, перший тип - барабанні, стара добра класика, яка встановлювалася на великах типу «Україна». Хто катався, той відразу згадає, що зупинити транспорт можна було прокруткою педалі у зворотний бік. Принцип дії простий - в задній втулці знаходиться барабан з гальмівними колодками, при гальмуванні вони притискають стінки барабана, викликаючи тертя і зупинку. Зараз цей тип гальм можна зустріти тільки на планетарно-швидкісних cітібайках, ну і хіба що на зовсім дитячих велосипедах.

Другий тип - ободні. Сюди відносяться кліщові (підходять для шосе), V-brake (для гірських моделей), кантилеверні, U-brake системи.

І третій тип - дискові. Вони використовуються на авто, мото та звичайно, на велосипедах. Дискові гальма бувають механічними і гідравлічними. Процес здійснюється за рахунок того, що ротор затискають колодки, що знаходяться на каліпері. Відразу пояснимо, що калипер - гальмівний механізм, який встановлений на рамці, іноді на вилці через перехідник. По пристрою все простіше, ніж здається - від ручки гальма до цього елемента тягнеться або трос з металу, або гідролінія, за якими при активації системи проходить імпульс до каліпера, задіюються колодки, що затискають диск.

При оцінці стану велосипеда на передній план виходить діагностика гальм, а так як найпопулярнішими і ходовими є саме дискові, розглянемо, як їх правильно встановлювати, тим більше що установка не складний процес, який під силу навіть недосвідченому веломеханіку.

Як поставити гальма

Отже, з якоїсь причини гальмівна система вийшла з ладу і вам необхідно її замінити. Готуємо шестигранник, кусачки, хомути для фіксації троса і звичайно, новий блок запчастин - ротор, металовироби для кріплення, калипер в комплекті з перехідниками, колодками і важелем, а також трос.

Як ви вже зрозуміли, мова піде про механіку. Порядок дій наступний:

  • перевертаємо на рівній поверхні велосипед;
  • знімаємо колесо;
  • позбавляємося від диска, калипера і троса;
  • ставимо ротор на колісній втулці, забезпечуючи його надійне закріплення за допомогою гвинтів. Не слід ігнорувати шайби, це не зайві деталі в метизах;
  • встановлюємо або регулюємо ручку гальма;
  • за допомогою шестигранника фіксуємо трос і важіль;
  • ставимо, використовуючи перехідник, калипер на те місце, де він повинен бути по конструкції;
  • з'єднуємо з ним трос;
  • встановлюємо колесо.

Нічого складного, але при установці гідравліки потрібно або використовувати детальну інструкцію, або прийняти допомогу фахівця, так як настройки вельми чуйні і краще, якщо ви хоча б будете мати наочне уявлення, як це робиться, перш ніж полізете в систему самостійно.

Де знайти якісне нове гальмо?

Придбати передні і задні гальма на велосипед можна в будь-якому веломагазині запчастин - навіть якщо там не планують постачати конкретну систему, ви завжди знайдете відповідний аналог. Але їздити по всьому місту на несправних в пошуках нових небезпечно, та й недоцільно з урахуванням того, що все необхідне ви можете знайти в інтернет-магазині Black Bike.

Тут є дійсно все - від самокатів і крутих байків до спортивного харчування, це справжнє Велоельдорадо для новачків і просунутих гонщиків. Приємно порадує не тільки великий асортимент, але також знижки, розіграші призів, акції, бонуси і звичайно, розумні розцінки.

Досвідчені консультанти завжди раді прийти на допомогу - вони розкажуть про останні велоновинки, допоможуть підібрати найоптимальніший варіант за якістю і бюджетом, а також проконсультують вас по іншим питанням, що цікавлять.

А крім того, тут ви можете встановити нові гальма, замовивши ремонт у штатних механіків. Black Bike - для тих, хто вибирає якість!