Навіщо потрібна велосипедна вилка?

Їдучи на велопрогулянку, не забудьте перевірити вилку. І хоча своєчасне харчування - це дуже важливо, ми говоримо про ту саму велосипеднy вилку, що утримує переднє колесо, що забезпечує різні поворотні маневри під час їзди, а за умови наявності амортизатора, ще й «ковтає» нерівності дорожнього полотна.

Амортизаціна вилка найчастіше встнровлюється на МТБ велосипед. Але в сучасному світі можна зустріти амортизацію можна зустріти на гібридних і навіть гравійних велосипедах.

Вони бувають різними - м'якими з амортизацією для гірського транспорту і жорсткими для міського та дитячого, яка б не стояла на вашому, про неї необхідно піклуватися, своєчасно ремонтувати, а при необхідності вчасно міняти, щоб не сталося аварійної ситуації і швидкого виходу з ладу пов'язаних компонентів , рами, рульових підшипників.

Огляд, догляд і ремонт вилки

Навіть якщо велік котить весело і без проблем, не лінуйтеся проводити профогляд, щоб попередити серйозну поломку. Для цього потрібно перевіряти вилку на предмет вм'ятин, тріщин, люфту в «штанях» (при складній амортизаційній конструкції), стану кріпильних болтів, дропаутів, тиску в камерах. Вкрай важливо вчасно проводити очистку пильовиків і перевірку сальників.

Догляд за виделкою велосипеда полягає в дотриманні регламенту техогляду - так, через 100-150 км чистять і змазують сальники на «ногах», по закінченню 500-1000 км розбирають і здійснюють змащування сальників, після 4000-5000 км - міняють масло (при наявності масляного пристрою).

Якщо ви лінуєтеся доглядати за вашим «залізним улюбленцем», проводьте ці процедури, використовуючи силіконові або консистентні мастила хоча б раз в сезон, а в ідеалі необхідно зовсім протирати «ноги» від пилу і бруду після кожної прогулянки.

Що стосується розбору, звичайну жорстку вилку, намертво приварену до корпусу, розібрати, звичайно не вийде. Якщо вона погнута або сильно пошкоджена, умільці, зрозуміло, заварять її, але такий ремонт далеко не завжди рентабельний. А ось з амортизаційними передніми вилками велосипеда ситуація веселіше, їх можливо розбирати, ремонтувати і міняти деталі, незалежно від конструкції повітряного або повітряно-масляного поршня.

Розглянемо, як відбувається розбирання поетапно, щоб ви могли самостійно здійснювати ремонт на прикладі пружинно-еластомерної велосипедної вилки. У процесі зняття «двозубця» стежте, щоб не розгубилися підшипники і дрібні запчастини, для цього процедуру краще проводити на рівній, гладкій поверхні:

  • перевертаємо велосипед догори колесами, знімаємо гальмо і переднє колесо;
  • видаляємо опорне конусне кільце зі штока;
  • беремо відповідні ключі-шестигранники і відкручуємо болти з нижнього відділу кріплення;
  • акуратно витягуємо еластомер (саме з його допомогою відбувається обмеження ходу пружини і між іншим, хід можна збільшувати підрізуванням цього елемента);
  • відкручуємо кріпильні болти на «штанях» і уважно оглядаємо, чи немає бруду, масла, яке протекло;
  • з них витягаємо пильовики, башинги шляхом повороту навколо осі;
  • всі компоненти вилки ретельно оглядаємо на предмет пошкоджень, промиваємо спеціальною рідиною;
  • при необхідності міняємо запчастини;
  • обробляємо деталі, які потребують змащування.

Збірка проводиться в зворотному порядку.

Якщо ви сумніваєтеся в своїх силах і не вірите, що своїми руками зможете здійснити ремонт вилки велосипеда, довірте цю роботу фахівця.

Де купити?

Необхідні запчастини ви можете придбати в найбільшому інтернет-магазині Black Bike. У каталогах продукції представлені різноманітні запчастини, аксесуари, екіпірування й велосипеди для тих, хто любить велопрогулянки і піклується про свого двоколісного друга.

Тут ви можете вибрати все, що вам потрібно з доставкою в будь-яку точку України, а якщо сумніваєтеся у виборі, порадитися з нашими консультантами, які розкажуть вам все найважливіше про ваш велосипед і в тому числі підкажуть, як провести розбирання та провести ремонт передньої вилки .

Black Bike - знайдеться все і навіть більше!