Як вибирати покришки для велосипеда?

Комфорт і безпека під час пересування на велосипеді залежать, в тому числі, і від покришок, які, як і всі деталі, мають свій термін експлуатації. Згодом протектор шини стирається, в результаті чого погіршується зчеплення з дорожнім покриттям. Під впливом ультрафіолетових променів, високих і низьких температур на покришці з'являються тріщини, які з часом можуть утворювати розриви і «шишки». Це є сигналом того, що шину потрібно замінити. Для більшості велосипедистів заміна покришок стає проблемою, оскільки вибрати самостійно гуму виходить не у всіх.

Перед покупкою нових велопокришек необхідно вивчити інформацію, представлену на бічній поверхні старих у вигляді кодів і маркувань. Перше, на що слід звернути увагу - розмір шини, який вказується в обов'язковому порядку на всіх без винятку видах виробів. Діаметр покришок і ширина протектора вказуються в міліметрах і (або) дюймах. У маркуванні значення ширини вказується першим. При виборі діаметра слід бути уважним, оскільки один і той же розмір в дюймах може відрізнятися при вимірюванні в міліметрах, які вважаються більш точними. Крім розміру, на поверхню шин наноситься інформація про максимально допустимий тиск, напрямку установки, дату виготовлення та виробника.

Види велосипедних шин

Велосипедні покришки прийнято відрізняти між собою в залежності від будови і малюнку протектора. Найбільш поширеними вважаються:

  • слик - протектор з повністю гладкою поверхнею, призначеної для використання на сухому асфальті або іншому ідеально рівному покритті. Зустрічається на шосейних, трекових велосипедах;

  • високий (до 10 мм) протектор з великою кількістю зачепів - призначений для пересіченої місцевості, забезпечує максимальну прохідність. На рівному асфальті видає сторонній шум;

  • полуслік - шина з гладким по центру протектором і додатковими грунтозацепами з боків ідеально підійде для більшості видів дорожніх покриттів;

  • грязьові - висота протектора на таких шинах перевищує 10 мм. Грунтозачепи за зовнішнім виглядом нагадують голки і призначені для бруду, снігу, льоду.


При виборі велосипедних шин слід враховувати їх важливу особливість. Чим більше у них протектор, тим вище зчеплення з дорогою і тим більше зусиль докладає велосипедист для розвитку необхідної швидкості. У зв'язку з цим максимальну швидкість можна розвинути на вузьких, гладких і твердих шинах.

 

Для виготовлення велосипедних покришок використовуються гума або компаунд. Останній є більш дешевим матеріалом, в провадженні якого застосовуються мономери і полімери. Каркас шини (корд) виготовляється з металу або кевлара. Металевий корд відрізняється міцністю, стійкістю до проколів. Недоліком є ​​велика вага. Покришки з кевларовим кордом більш м'які й еластичні, мають невелику вагу і легко знімаються з обода колеса навіть при використанні мінімальної кількості інструментів.

Заміна покришок на велосипеді в майстерні компанії Black Bike

Поміняти покришки на велосипеді, провести його повне технічне обслуговування, а при необхідності і ремонт, пропонують висококваліфіковані фахівці компанії Black Bike, яка має власну майстерню і інтернет-магазин. У магазині можна купити сучасний велосипед і аксесуари до нього. Покупцям також запропоновано великий вибір якісних товарів для туризму та активного відпочинку від відомих світових виробників.