Як вибирати покришки для велосипеда?
Комфорт і безпека під час пересування на велосипеді залежать, в тому числі, і від покришок, які, як і всі деталі, мають свій термін експлуатації. Згодом протектор шини стирається, в результаті чого погіршується зчеплення з дорожнім покриттям. Під впливом ультрафіолетових променів, високих і низьких температур на покришці з'являються тріщини, які з часом можуть утворювати розриви і «шишки». Це є сигналом того, що шину потрібно замінити. Для більшості велосипедистів заміна покришок стає проблемою, оскільки вибрати самостійно гуму виходить не у всіх.
Перед покупкою нових велопокришек необхідно вивчити інформацію, представлену на бічній поверхні старих у вигляді кодів і маркувань. Перше, на що слід звернути увагу - розмір шини, який вказується в обов'язковому порядку на всіх без винятку видах виробів. Діаметр покришок і ширина протектора вказуються в міліметрах і (або) дюймах. У маркуванні значення ширини вказується першим. При виборі діаметра слід бути уважним, оскільки один і той же розмір в дюймах може відрізнятися при вимірюванні в міліметрах, які вважаються більш точними. Крім розміру, на поверхню шин наноситься інформація про максимально допустимий тиск, напрямку установки, дату виготовлення та виробника.
Види велосипедних шин
Велосипедні покришки прийнято відрізняти між собою в залежності від будови і малюнку протектора. Найбільш поширеними вважаються:
- слік - протектор з повністю гладкою поверхнею, призначеної для використання на сухому асфальті або іншому ідеально рівному покритті. Такими покришками копмлектується будь-який шосейний велосипед.
- полуслік - шина з гладким по центру протектором і додатковими грунтозацепами з боків ідеально підійде для більшості видів дорожніх покриттів;
- грязьові - висота протектора на таких шинах перевищує 10 мм. Грунтозачепи за зовнішнім виглядом нагадують голки і призначені для бруду, снігу, льоду. Сферою використання таких поришок є МТБ велосипед.
При виборі велосипедних шин слід враховувати їх важливу особливість. Чим більше у них протектор, тим вище зчеплення з дорогою і тим більше зусиль докладає велосипедист для розвитку необхідної швидкості. У зв'язку з цим максимальну швидкість можна розвинути на вузьких, гладких і твердих шинах.
Для виготовлення велосипедних покришок використовуються гума або компаунд. Останній є більш дешевим матеріалом, в провадженні якого застосовуються мономери і полімери. Каркас шини (корд) виготовляється з металу або кевлара. Металевий корд відрізняється міцністю, стійкістю до проколів. Недоліком є велика вага. Покришки з кевларовим кордом більш м'які й еластичні, мають невелику вагу і легко знімаються з обода колеса навіть при використанні мінімальної кількості інструментів.
Заміна покришок на велосипеді в майстерні компанії Black Bike
Поміняти покришки на велосипеді, провести його повне технічне обслуговування, а при необхідності і ремонт, пропонують висококваліфіковані фахівці компанії Black Bike, яка має власну майстерню і інтернет-магазин. У магазині можна купити сучасний велосипед і аксесуари до нього. Покупцям також запропоновано великий вибір якісних товарів для туризму та активного відпочинку від відомих світових виробників.