Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Адаптер для гальмівної системи велосипеда

Сортування:
за популярністю сначала дешевле за назвою

Різновиди гальмівних систем велосипеда

Так само, як і для будь-якого виду транспорту, гальма для велосипеда грають важливу роль. Без них його експлуатація неможлива. Гальмівний механізм забезпечує безпеку велосипедиста під час руху шляхом зниження швидкості і екстреної зупинки. Із зростанням швидкісних характеристик байків зросла надійність і ефективність гальмівної системи. Якщо ще в минулому столітті найпоширенішими були барабанні гальма, то сьогодні сучасний велосипед вже комплектується дисковими, запозиченими у автомобілів і мотоциклів.

Барабанні гальма відрізнялися простотою конструкції і надійністю. Сам барабан розташовувався безпосередньо всередині втулки заднього колеса і забезпечував гальмування шляхом притиснення до її стінки при обертанні педалей у зворотний бік. Такі гальма називалися ще ножними. З появою велосипедів з більш ніж однією передачею (зірочкою на втулці заднього колеса) установка барабанних гальм стала неможлива. Їм на зміну прийшли ободниє гальма, які, на відміну від барабанних, можна було встановлювати як на передні, так і на задні колеса. Виготовлені з твердої гуми колодки кріпляться за допомогою спеціального механізму на рівні обода. При натисканні на ручку тросик механізму натягується, притискаючи колодки до обода. Недоліком такого механізму є те, що при попаданні вологи і бруду на обід ефективність гальмування знижується. Також на якість роботи системи впливає і порушення геометрії коліс (вісімки).

Елементи дискового гальма

Сьогодні найнадійнішими вважаються дискові гальма. На втулці колеса (переднього або заднього) надійно кріпиться ротор, діаметр якого може бути від 140 до 220 мм. Чим він більший, тим вище площу зіткнення і ефективність гальмування. Недалеко від ротора до пера рами або вилці кріпиться гальмівна машинка (калипер) з колодками всередині. Деталь встановлюється таким чином, що вміщає в себе по обидва боки ротор (диск). Під час руху велосипеда між колодками і ротором є невелика відстань, що дозволяють частини диска вільно проходити всередині калипера. Під час впливу на рукоятку гальма, розташовану на кермі, колодки з обох сторін затискають диск. Залежно від прикладеного до ручки зусилля, колесо уповільнює хід або повністю зупиняється.

Найбільш часто зустрічаються ротори наступних діаметрів:

  • 140 мм;
  • 160 мм;
  • 180 мм;
  • 85 мм;
  • 203 мм;
  • 220 мм.

При регулярному взаємодії з колодками диск з часом стирається, стає тонким і потребує заміни. У разі необхідності, можна встановити ротор іншого розміру, ніж було встановлено до цього. Але для цього буде потрібно змінити відстань від гальмівного диска до калипера. Зробити це можна за допомогою спеціального перехідника - адаптера. Вибираючи адаптер, необхідно звертати увагу на його розмір, який відповідає діаметру диска, а також на місце кріплення. У маркуванні адаптерів для передніх коліс є латинська буква F, що позначає, що деталь кріпиться попереду на вилку. Деталі, що встановлюються ззаду на раму, маркуються латинською R.

Де купити в Україні адаптер для кріплення дискових гальм?

Купити адаптери для установки задніх або передніх дискових гальм на раму або звичайну вилку велосипеда за доступною ціною з доставкою в усі міста України пропонує компанія Black Bike. В електронному каталозі сайту запропоновано великий вибір велосипедів, які можна придбати за програмою trade-in, а також товарів для активного відпочинку і туризму. Крім продажів, компанія надає послуги з ремонту та обслуговування велосипедів.

Вгору